| محمد رمضان يرد على فيديو أحمد الفيشاوي: «بحب جمهوري»

بعد ساعات من نشر الفنان أحمد الفيشاوي فيديو لـمحمد رمضان عبر صفحته الشخصية على موقع تبادل الصور والفيديوهات «إنستجرام»، رد محمد رمضان عبر خاصية «الاستوري»، على «الفيشاوي» بنشره صورة للفيديو، معلقًا بقوله: «I love my fans»، ومعناها «أنا أحب جمهوري».

ويظهر في الفيديو محمد رمضان وهو يعوم داخل حمام سباحة، ويشرب العصير على أنغام أغنية «أنا مش عارفني» لعبدالباسط حمودة، دون أن يعلق على الفيديو بأي شيء.

ونال أحمد الفيشاوي هجومًا حادًا من المتابعين، وعلق العديد قائلًا: «نمبر وان عاملك عقدة»، «حطوا في دماغك ليه»، «ما تشتغل على نفسك أحسن ماتشغل نفسك بغيرك أوي كده»، «وأنت متضايق ليه».

الفيشاوي طرح «نمبر 2» في فبراير الماضي

وكان الفنان أحمد الفيشاوي طرح أغنية «نمبر 2»، خلال فبراير الماضي، على غرار أغنية محمد رمضان الشهيرة «نمبر وان»، وحققت الأغنية مشاهدات عالية عبر «يوتيوب» إذ وصل عدد المشاهدات لأكثر من 2 مليون.

وجاءت كلماتها: «نمبر تو نمبر تونمبر تو نمبر تو تاني واحد الناس عايزاه أرقام والحمد لله بيقولوا إني مختلف ولهذا نحن نختلف اللي يمشي على الرصيف بعد الخريف بنص كمبعد التكيف كان لازم يجيله برد شديد كان لازم يلبس نمبر تو بس أنتو اللي سربعتوه كان لازم تستعجلوه اللي يمشي في الخفيف يخسر قليل وقت البعزقة ومش هتفرق توكتوك من فيراري في الكلكسة أسأل الناس مين اللي بيحبوه ده نمبر تو حتى لو فيلمي نمبر وان هفضل برضه نمبر تو ده إني بحب الناس الناس بتحبني بحب الإِحساس اللي بيجيني لما الناس بتحبني».