| كواليس فرح أشهر معجب بـ شيرين عبدالوهاب.. هدية من عروسته

ضجة واسعة ارتبطت باسم الفنانة شيرين عبدالوهاب خلال الأيام الماضية، على هامش إحياءها حفل زفاف أحد معجبيها، إذ انتشرت مجموعة من الفيديوهات التي أظهرت مدى عشق العروسين بصوت «شيرين»؛ ليكشف أحمد ياسين، منظم حفلات وأفراح المشاهير لـ«»، كواليس أشهر معجب للفنانة التي عرفها الجمهور منذ البداية بأغنية «آه يا ليل». 

كواليس فرح أشهر معجب لـ شيرين عبدالوهاب

وترجع كواليس فرح العروسين «أحمد» و«لينا»، إلى تواصل العروس مع منظم الحفلات لتجهيز ترتيبات الزفاف؛ لتطلب منه برفقة أهل زوجها وأسرته، تجهيز مفاجأة للعريس وهي الترتيب مع شيرين عبدالوهاب لإحياء عُرسهما كون شريك حياتها من أشد المعجبين بالفنانة وصوتها، بحسب أحمد ياسين، متابعا: «بالفعل تواصلت مع مكتب الفنانة وبلغتها إن العريس من أشد المعجبين ليها ودايما وراها في كل حفلاتها يصورها لأنه بيعشق صوتها بشكل غير طبيعي، وفي النهاية وافقت رغم إني حاولت كتير قبل كده إن شيرين تحضر حفلات وكانت بترفض بسبب انشغالها». 

وبدأ منظم الحفلات مع العروسة «لينا» بتجهيز المفاجأة دون علم العريس، متابعا: «بلغته إننا هنجيب مغنية بتغني شرقي وغربي فكان رده نفسي شيرين عبدالوهاب تيجي، فحاولت أغير الموضوع لحد يوم الفرح والمفروض كان للفرقة بروفة الساعة 6 وقت الفوتوسيشن».

مواقف مضحكة بين شيرين عبدالوهاب والعريس أحمد 

عندما شاهد «أحمد» الفرقة الموسيقية شك في أمر وجود فنانته المشهورة، كونه يعرف جميع أفراد فرقتها، بحسب منظم الحفلات: «مكنتش متوقع إن من كتر حبه لشيرين هيكون عارف كمان العازفين بس قولتله وقتها إن ده مش صح، وبدأنا الحفلة وقت ما هو كان واقف على سلم قصر البارون ولما شافها مكنش مصدق نفسه». 

ووصف أحمد ياسين، الفنانة شيرين عبدالوهاب بالموهوبة التي تتمتع بحس فكاهي وكاريزما عالية، متابعا: «كان في ضحك هستيري بينها وبين أحمد ولينا، وكمان قعدت أكتر من الوقت المتوقع للبرنامج بتاعها عشان تسعد العروسين والضيوف اللي كانوا مبسوطين».